Pri uplatňovaní reklamácie platia Všeobecné obchodné podmienky
Kupujúci je povinný si prezrieť tovar ihneď po jeho prevzatí. V prípade zistenia mechanického poškodenia obalu alebo výrobku, je povinný vyhotoviť protokol o poškodení v prítomnosti dopravcu. Za poškodenie počas dopravy zodpovedá dopravca, všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného protokolu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti poskytnutá zľava alebo dodaný nový tovar.
Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, koré nie sú viditeľné pri preberaní tovaru, musí kupujúci uplatniť najneskôr do 24 hodín od doručenia tovaru. Neskoršie reklamácie týkajúce sa mechanicého poškodenia nie je možné uznať. Pred použitím výrobku je kupujúci povinný si prečítať návod na používanie a záručné podmienky.
Kupujúci je taktiež povinný pri prevzatí výrobku skontrolovať kompletnosť balenia. Pri osobnom odbere si skontroluje kupujúci balenie na mieste, neskoršie reklamácie nebudú uznané. Pri doručení kuriérom, spíše v prípade nekompletnosti balenia reklamačný protokol.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie výrobku alebo jeho častí, spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku preto nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
Ak nie je tovar pri preberaní v zhode s kúpnou zmluvou, kupujúci má právo na bezplatnú a čo najrýchlejšiu nápravu, čiže predávajuci musí vymeniť tovar alebo zabezpečiť jeho opravu. Ak to nie je možné, kupujúci môže požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo odstúpiť od zmluvy. Vyššie spomenuté sa nevzťahuje na situácie, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo tento rozpor sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v pribehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:
– bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
– primeraným znížením kúpnej ceny
– náhradným dodaním tovaru
– odstúpením od zmluvy
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, kde bol produkt zakúpený. V prípade, že existuje autorizované servisné stredisko, ktoré je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšie, uplatní kupujúci právo na opravu v rámci záruky v tomto servisnom stredisku. Informácie o servisných miestach pre záručný a pozáručný servis Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.
Reklamácie mobilných telefónov a vybraných zariadení ekosystému od 01.08.2023, zabezpečuje spol. ESC sk s.r.o.
Prepravu reklamácie si možete objednať na stránke ESC sk s.r.o – https://www.escsk.eu/servis/
Spoločnosť Elektro servisné centrum – ESC sk s.r.o. zabezpečuje reklamácie len u nás zakúpených mobilných telefónov a vybraných zariadení ekosystému. Postup sa vzťahuje na všetky mobilné telefóny a zariadenia uvedene v nasledovnom zozname s označením Swap/Repair.
Na základe údajov, ktoré ste vyplnili vo formulári na stránke ESC SK, Vám bude zaslaný prepravný štítok:
Štítok je potrebné vytlačiť, nalepiť na zabalený balík a využiť jednu z možnosti odovzdania balíka do 5 pracovných dní:
Reklamáciu je potrebné bezpečne zabaliť, priložiť platný záručný list a doklad o kúpe. (Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.
V prípade uznania nároku na odstúpenie od kúpnej zmluvy je potrebné bezodkladne zaslať protokol s uznaným nárokom na mailovú adresu reklamacie@mystical.sk
Reklamovaný tovar je taktiež možné zaniesť priamo na zberné stredisko:
Bratislava: ESC Zákaznícke servisné centrum Most pri Bratislave, na adrese: Pri tureckom kopci 7 900 46 Most pri Bratislave Po-Pia: 08:00 – 16:00
Košice: ESC Zákaznícke servisné centrum Košice, na adrese: Vozárova 1 040 17 Košice Po-Pia: 08:00 – 17:00
Reklamácie a vrátanie výrobkov zakúpených na predajni alebo online, je možné na našich predajniach alebo zaslaním na adresu: Vajnorská 140, 83104 Bratislava, s vyplnením reklamačným formulárom (Je potrebné vyplniť okná: zákazník, číslo dokladu o kúpe /faktúra, dátum predaja, predajná cena, názov produktu, sériové číslo, popis závady, príslušenstvo a vizuálny stav.) a dokladom o kúpe (faktúra / pokladničný doklad).
Záručné opravy ostatných nami predávaných zariadení sú zabezpečované priamo prostredníctvom nás (Mystical, a.s.).
Viac informácií Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky na tel.č. +421 948 293 769 alebo prostredníctvom e-mailu reklamacie@mystical.sk