Early Bird ponuka k sérií Xiaomi 15T
Zákazníci, ktorí si zakúpia model Xiaomi 15T Pro v čase od 24. septembra do 19. októbra 2025 (vrátane), získajú zľavu prostredníctvom kódu vo výške 200 EUR a Trade in bonus 120 EUR a tiež darček zadarmo Xiaomi Smart Band 10 (v čiernej farbe).
Zákazníci, ktorí si zakúpia Xiaomi 15T v čase od 24. septembra do 19. októbra 2025 (vrátane), získajú zľavu prostredníctvom kódu vo výške 150 EUR a Trade in bonus 80 EUR a tiež darček zadarmo Xiaomi Smart Band 10 (v čiernej farbe).
Xiaomi Vacuum Cleaner G20 Lite EU za recenziu telefónu Xiaomi 15T/15T Pro:
1. Napíšte na zakúpený telefón Xiaomi 15T/15T Pro recenziu na Heureka.sk, zaregistrujte sa na www.xiaomipromo.sk a pridajte fotku recenzie najneskôr do 14 dní od nákupu.
2. Recenzia sa musí vecne vzťahovať k danému produktu a musí mať aspoň 15 slov.
3. Darček Vám pošleme do 14 dní od schválenia registrácie cez Zásielkovňu.
Zákazník môže využiť po zakúpení:
1/ Jednorazová bezplatná oprava displeja v servisnom stredisku Xiaomi počas prvých 6 mesiacov od zakúpenia. Zakúpenie je do jedného roka od uvedenia produktu na trh.
2/ Do jedného roka od zakúpenia môže zákazník využiť jednorazovú bezplatnú opravu mimo záruky.
3/ 3-mesačná bezplatná skúšobná verzia Google AI Pro
4/ 3-mesačná bezplatná skúšobná verzia YouTube Premium
Viac informácií o benefitoch a získaní darčekov nájdete na xiaomipromo.sk.
Xiaomi 15T/Xiaomi 15T Pro
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) opisujú pravidlá používania služieb VIP (ďalej len „exkluzívne služby“). Dopĺňajú práva spotrebiteľa stanovené zákonom a ďalšie práva priznané v súlade s podmienkami uverejnenými na https://www.mi.com/global/support/warranty/sk/.
2. EXKLUZÍVNE SLUŽBY
Exkluzívne služby zahŕňajú tieto doplnkové služby:
2.1. Google AI Pro – bezplatný prístup na 3 mesiace;
2.2. YouTube Premium – bezplatný prístup na 3 mesiace;
2.3. Jedna (1) obmedzená záruka na rozbité sklo (displej) dostupná počas šiestich (6) mesiacov od dátumu zakúpenia výrobku;
2.4. Jedna (1) mimozáručná oprava s bezplatnými nákladmi na prácu je k dispozícii počas dvanástich (12) mesiacov od dátumu zakúpenia výrobku;
2.5. Exkluzívne služby zákazníkom sú k dispozícii počas 24 mesiacov od dátumu zakúpenia výrobku;
3. POPIS SLUŽIEB
3.1 Google AI Pro – bezplatný prístup na 3 mesiacov
Spoločnosť Xiaomi ponúka príjemcom 3 (tri) mesiace bezplatného prístupu ku Google AI Pro (skúšobná verzia). Ponuka je dostupná len pre osoby staršie ako 18 rokov a je obmedzená pre nových používateľov služby, ktorí predtým neboli predplatiteľmi služby. Ponuku je potrebné uplatniť do 31. marca 2026. Využite skúšobnú verziu bezplatne. Viac o benefitoch služby Google AI Pro nájdete tu: https://one.google.com/about/google-ai-plans/
3.1.1 Po skončení skúšobnej verzie sa automaticky uplatňuje mesačné predplatné, pokiaľ ho vopred nezrušíte (ceny sa líšia podľa regiónu).
Príjemcom sa odporúča zrušiť predplatné na konci platnosti tejto ponuky služby Google AI Pro, aby sa vyhli účtovaniu poplatkov.
Úplné podmienky nájdete na [one.google.com/offer/terms-and-conditions/xiaomi15_3month_trial].
3.1.2 Ako využiť ponuku?
Otvorte aplikáciu Gemini alebo Google One. Kliknite na „Vyskúšať teraz“ v okienku s nápisom „Vyskúšajte Google AI Pro bez ďalších nákladov“. Ak sa okienko nezobrazí, kliknite na ikonu profilu v pravom rohu a z menu vyberte „Vyskúšať Google AI Pro“. Kliknite na „Začať skúšobnú verziu“.
3.1.3 Pri registrácii sa vyžaduje platná forma platby, ale príjemcom sa bude účtovať až po uplynutí 3 mesiacov bezplatného prístupu k službe Google AI Pro. Náhrady za čiastočné fakturačné obdobia nie sú k dispozícii. Príjemcovia môžu kedykoľvek zrušiť predplatné služby Google AI Pro. Ak sa chcete vyhnúť účtovaniu poplatkov, odporúčame príjemcom zrušiť predplatné po skončení tejto ponuky Google AI Pro.
3.1.4 Ak máte problémy s uplatnením výhod, kontaktujte zákaznícky servis Xiaomi na adrese https://www.mi.com/global/support. Kliknite na „Kontaktujte nás“ a vyberte telefón, e-mail alebo chat.
3.2 Prístup k službe YouTube Premium na 3 mesiace
3.2.1 Spoločnosť Xiaomi ponúka príjemcom 3 (tri) mesiace bezplatného prístupu k službe YouTube Premium. Služba YouTube Premium je dostupná pre predplatiteľov Individuálneho plánu, nemožno ju kombinovať s inými ponukami služby YouTube Premium a je obmedzená na nových používateľov služby YouTube Premium alebo YouTube Music Premium, ktorí predtým neboli predplatiteľmi služby YouTube Premium, YouTube Music Premium, YouTube Red alebo Google Play Music. Služba YouTube Premium je dostupná len pre príjemcov, ktorí si zakúpia produkt a využijú službu do 31. augusta 2026.
3.1.2 Úplné znenie tejto ponuky nájdete na adrese: https://event.mi.com/global/youtubepremium.
3.2.3 Ak chcú príjemcovia využiť službu YouTube Premium, musia na svojom zariadení otvoriť aplikáciu YouTube Premium a na obrazovke sa im zobrazí ponuka. Potom môžu príjemcovia postupovať podľa pokynov na uplatnenie ponuky.
3.2.4 Pri registrácii sa vyžaduje platná forma platby, ale príjemcom sa bude účtovať až po uplynutí 3 mesiacov bezplatného prístupu k službe YouTube Premium. Náhrady za čiastočné fakturačné obdobia nie sú k dispozícii. Príjemcovia môžu kedykoľvek zrušiť predplatné služby YouTube Premium . Ak sa chcete vyhnúť účtovaniu poplatkov, odporúčame príjemcom zrušiť predplatné po skončení tejto ponuky YouTube Premium.
3.2.5 Ak sa predplatné zruší počas trojmesačného bezplatného prístupu k službe YouTube Premium, členstvo zostane aktívne až do konca trojmesačného bezplatného prístupu.
3.2.6 Počas obdobia platnosti ponuky YouTube Premium sa na predplatné vzťahujú Všeobecné podmienky používania služby YouTube Premium. mi.com/global/support/terms/youtube-premium-terms.
Uplatňujú sa aj zásady ochrany osobných údajov spoločnosti Google <https://event.mi.com/global/youtubepremium>.
3.2.7 Ďalšie informácie o službe YouTube Premium nájdete na stránke mi.com/global/support/terms/youtube-premium-terms.
3.3. Jedna (1) obmedzená záruka na rozbitú obrazovku
3.3.1 Spoločnosť Xiaomi ponúka príjemcom jednorazovú (1) bezplatnú výmenu alebo opravu obrazovky. Služba je dostupná len pre príjemcov, ktorí si zakúpia produkt pred 24. septembrom 2026. Ponuka je platná počas prvých šiestich (6) mesiacov odo dňa prvého zakúpenia výrobku príjemcom a len v prípade, ak je obrazovka výrobku poškodená alebo chybná neúmyselným konaním príjemcu (t. j. napríklad neúmyselným pádom výrobku).
3.3.2 Príjemcovia musia kontaktovať autorizované servisné strediská (informácie sú uvedené v prílohe I.), aby mohli využiť túto ponuku. Príjemcovia môžu byť požiadaní o predloženie čísla IMEI, faktúry za nákup alebo dodacieho listu.
3.3.3 Autorizované servisné stredisko Xiaomi má právo určiť, či si obrazovka vyžaduje výmenu alebo opravu. V oboch prípadoch sa takáto výmena alebo oprava vykoná bez akýchkoľvek nákladov pre príjemcu. Ak sa medzitým zistia iné mimozáručné chyby, autorizované servisné stredisko Xiaomi môže príjemcom zaslať ich cenovú ponuku.
3.3.4 Ponuka sa nevzťahuje na nasledujúce situácie:
– Sériové číslo a/alebo číslo IMEI výrobku je poškodené alebo bolo odstránené alebo sa s ním manipulovalo;
– Výrobok bol označený za falzifikát a nebol vyrobený spoločnosťou Xiaomi;
– Poškodenie obrazovky je výsledkom úmyselného konania alebo hrubej nedbanlivosti;
– Poškodenie je obmedzené na povrch obrazovky, okrem iného vrátane škrabancov alebo iných kozmetických poškodení;
– Poškodenie je spôsobené škodlivým softvérom, neautorizovaným softvérom alebo aplikáciami tretích strán, ktoré používa koncový používateľ;
– Príjemca na požiadanie nepredloží faktúru o kúpe alebo dodací list;
– Poškodenie je spôsobené používaním na účely, ktoré spoločnosť Xiaomi alebo predajca nezamýšľali, alebo v rozpore s pokynmi, príručkami alebo usmerneniami spoločnosti Xiaomi alebo predajcu;
– Poškodenie vzniklo v dôsledku neoprávnenej opravy alebo manipulácie zo strany príjemcu alebo v dôsledku použitia neautorizovaných alebo neoriginálnych náhradných dielov, softvéru alebo komponentov.
3.3.5 Táto ponuka sa nevzťahuje ani na výrobky, ktoré sa z dôvodu poškodenia alebo zmeny obrazovky musia vymeniť za nový výrobok. Na takúto výmenu sa vzťahujú zákonné záručné normy.
3.3.6 Zoznam autorizovaných servisných stredísk Xiaomi nájdete v prílohe I.
3.3.7 Nič v tejto ponuke neobmedzuje práva príjemcov podľa platných právnych predpisov.
3.4 Jedna (1) mimozáručná oprava s bezplatnými nákladmi na prácu
3.4.1 Spoločnosť Xiaomi ponúka Príjemcom jednorazovú (1) mimozáručnú opravu (OOW) s bezplatnými nákladmi na prácu (ďalej len „oprava s bezplatnými nákladmi na prácu“). Ponuka platí počas prvých dvanástich (12) mesiacov od dátumu zakúpenia výrobku príjemcom. Oslobodené môžu byť iba poplatky za prácu, ostatné náklady na náhradné diely a/alebo logistické náklady podliehajú príslušnému autorizovanému servisnému stredisku spoločnosti Xiaomi, kde sa poskytuje oprava bez nákladov na prácu.
3.4.2 Príjemcovia musia kontaktovať autorizované servisné strediská (informácie nájdete v prílohe I), aby mohli využiť túto ponuku. Príjemcovia môžu byť požiadaní o predloženie čísla IMEI výrobku, faktúry za nákup alebo dodacieho listu.
3.4.3 Autorizované servisné stredisko Xiaomi vykoná kontrolu výrobku a poskytne príjemcovi ponuku opravy. Navrhovaná ponuka nezahŕňa mzdové náklady, ktoré sa poskytujú bezplatne. Upozorňujeme, že náklady na náhradné diely a logistiku sú vylúčené z krytia bezplatných nákladov na opravu a znáša ich príjemca. Príjemca sa potom môže rozhodnúť prijať ponuku a pokračovať v oprave výrobku alebo ponuku odmietnuť. V prípade, že sa príjemca rozhodne ponuku neprijať, výrobok bude vrátený a príjemca bude zodpovedný za náklady na kontrolu a logistické poplatky.
3.4.3 Ponuka sa nevzťahuje na nasledujúce situácie:
– Sériové číslo a/alebo číslo IMEI výrobku je poškodené alebo bolo odstránené alebo sa s ním manipulovalo;
– Výrobok bol označený za falzifikát a nebol vyrobený spoločnosťou Xiaomi;
– Nič v tejto ponuke neobmedzuje práva príjemcov podľa platných právnych predpisov.
4. RÔZNE
4.1 Spoločnosť Xiaomi prikladá veľký význam ochrane súkromia svojich používateľov a zaväzuje sa zabezpečiť bezpečnosť vašich osobných údajov. Spoločnosť Xiaomi prísne dodržiava všetky platné zákony a zásady ochrany osobných údajov pri spracovaní vašich osobných údajov potrebných na poskytovanie popredajných služieb (vrátane služieb údržby, opravy a/alebo požičiavania náhradných telefónov).
4.2 Na účely poskytovania služieb podľa tejto zmluvy bude spoločnosť Xiaomi vystupovať ako správca údajov a my budeme zhromažďovať, uchovávať a používať vaše nevyhnutne potrebné kontaktné údaje (meno, telefónne číslo, e-mailovú adresu, identifikačné číslo) a informácie o zariadení. Upozorňujeme, že v prípade potreby môžeme tieto informácie poskytnúť aj niektorému z našich autorizovaných servisných stredísk.
4.3 Ak chcete uplatniť svoje práva na ochranu údajov a dozvedieť sa viac o našich zásadách ochrany osobných údajov, navštívte stránku: https://privacy.mi.com/all/languages/.
4.4 Údržba niektorých komponentov môže byť potrebná na výmenu náhradných dielov. Preto opravené výrobky alebo diely nemusia byť pôvodné.
4.5 Tieto exkluzívne služby sa vzťahujú výlučne na produkty uvedené vyššie v bode 1. Ostatné zariadenia Xiaomi nie sú oprávnené na tieto exkluzívne služby.
4.6 Príjemca berie na vedomie, že všeobecné podmienky uvedené na https://www.mi.com/global/support/warranty/sk/ zostávajú v platnosti. V prípade rozporu medzi týmito podmienkami a všeobecnými podmienkami uvedenými na príslušnej stránke www.mi.com majú prednosť tieto podmienky. Tieto podmienky podliehajú slovenskému právu.
TIETO EXKLUZÍVNE SLUŽBY NEVYLUČUJÚ, NEOBMEDZUJÚ ANI NEPOZASTAVUJÚ INÉ PRÁVA, KTORÉ MÔŽETE MAŤ. PRE ÚPLNÉ POCHOPENIE VAŠICH PRÁV VÁS VYZÝVAME, ABY STE SI PREŠTUDOVALI ZÁKONY VAŠEJ KRAJINY, PROVINCIE ALEBO ŠTÁTU.