KONTAKT
Predajňa: +421 948 070 480
Objednávky: +421 948 533 488
0ks
0 ks Košík

Nemáte žiadne položky vo vašom nákupnom košíku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Záruka ochrany displeja

Okrem práv spotrebiteľa vyplývajúcich z právnej záruky a práv podľa podmienok uverejnených na stránke https://www.mi.com/global/service/warranty sa bude na všetkých spotrebiteľov na území Slovenska (ďalej len „spotrebiteľ“) vzťahovať táto dobrovoľná dodatočná a bezplatná komerčná záruka. Komerčnú záruku poskytuje spoločnosť Xiaomi Technology Netherlands B.V. so sídlom na adrese Prinses Beatrixlaan 582, The Hague 2595BM, Holandsko.

1. Rozsah

Spotrebitelia, ktorí si zakúpia model Xiaomi Mi 10T Lite (ďalej len „produkt“) od 23.11.2020 do 30.11. 2020 prostredníctvom ktoréhokoľvek oficiálneho predajného kanála (online alebo offline) spoločnosti Xiaomi na území Slovenska (ďalej len „územie“) a na tomto území si smartfón aktivujú, budú mať nárok na jednorazovú (1) bezplatnú opravu v miestnom servisnom stredisku spoločnosti Xiaomi počas prvých šiestich (6) mesiacov po zakúpení produktu, ak sa displej produktov uvedených vyššie poškodí alebo sa stane chybným v dôsledku neúmyselného konania spotrebiteľa (t. j. napr. neúmyselný pád produktu).

Takáto oprava displeja bude bezplatná a v prípade potreby bude zhŕňať bezplatnú výmenu displeja.

Aby mohli spotrebitelia využiť túto komerčnú záruku, musia kontaktovať zákaznícku podporu spoločnosti Xiaomi. Od spotrebiteľov sa môže vyžadovať, aby zaslali faktúru z daného nákupu alebo dodací list.

2. Výnimky

Táto komerčná záruka nebude uplatniteľná alebo sa nebude vzťahovať na tieto prípady:

I. poškodenie displeja spôsobené úmyselne alebo z dôvodu hrubej nedbanlivosti;
II. poškodenia, ktoré postihujú iba povrch displeja, ako sú škrabance alebo iný estetický vzhľad displeja;
III. poškodenia spôsobené malvérom, neoprávneným softvérom alebo aplikáciami tretích strán, ktoré spotrebiteľ používa.

Komerčná záruka sa navyše nebude uplatňovať v žiadnom z nasledujúcich prípadov:

I. spotrebiteľ neposkytne faktúru z daného nákupu alebo dodací list;
II. sériové číslo a/alebo číslo IMEI je poškodené, bolo odstránené alebo sa s ním nepovolene manipulovalo;
III. produkt je falošný a nebol vyrobený spoločnosťou Xiaomi;
IV. chyba je spôsobená používaním na iné ako určené účely alebo v rozpore s pokynmi spoločnosti Xiaomi alebo predávajúceho, návodmi alebo usmerneniami;
V. chyba bola spôsobená spotrebiteľovou vlastnou alebo neoprávnenou opravou/manipuláciou alebo použitím náhradných častí, softvéru alebo komponentov, ktoré nie sú povolené alebo pôvodné.

Táto komerčná záruka sa neuplatňuje na produkty, ktoré musia byť vzhľadom na poškodenie alebo zmenu displeja vymenené za nový produkt. Takáto výmena bude podliehať normám právnej záruky.

Nič v tejto komerčnej záruke nebude obmedzovať práva spotrebiteľa podľa platných právnych predpisov.